Care sunt situatiile tipice in care companiile investesc in dezvoltarea de strategii de employer branding?

1. Au nevoie sa recruteze un numar mare de candidati, planifica o crestere constanta in urmatorii ani sau intra pe o piata unde nu sunt suficient de cunoscuti.

2. Activeaza intr-un domeniu in care concurenta pe talent e mare (aici vorbim in special de IT).

3. Pe piata sunt foarte putini candidati cu profil compatibil cu nevoile de recrutare ale companiei (ex: vorbitori de limbi straine rare)

4. Organizeaza programe de internship / traineeship pentru care au nevoie de candidati cu potential deosebit.

5. Imaginea pe care compania si-a creat-o pana in acest moment, nu mai corespunde realitatii:

  • Organizatia era asociata cu anumite aspecte negative (ex: program de lucru extrem  de incarcat), care au fost remediate intre timp.
  • Compania nu este asociata corect cu tipurile de joburi pentru care recruteaza (ex: bancile care au nevoie de profile IT)

6. Apartin unui domeniu mai putin popular, neaspirational

7. Brandul comercial creeaza unele asocieri care nu corespund brandului de angajator (ex: companiile din industria beauty au nevoie de initiative speciale pentru a atrage ingineri pentru unitatile de productie)

Care sunt situatiile tipice in care companiile investesc in dezvoltarea de strategii de employer branding? 5.00/5 (100.00%) 2 votes
FacebookDiggTwitterStumbleUponLinkedInGoogle+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>