3 companii care isi rasfata angajatii

In unele joburi zicala ‘lasa-ti toate grijile la serviciu’ functioneaza chiar invers ‘serviciul se va ocupa de grijile tale de acasa’. O serie de companii au transformat conceptul comun de « beneficiu » (asigurare medicala, tichete de masa, telefon mobil, laptop, masina sau decontarea transportului, catering, prime de concediu si de sarbatori), ducandu-l la nivelul de « rasfat » la locul de munca. Iata trei angajatori care au grija ca nu numai timpul tau la lucru sa fie unul productiv, ci si cel liber.

GOOGLE (Mountain View, California) este supranumit regele beneficiilor conform Huffington Post (http://www.huffingtonpost.com/2012/01/30/google-benefits-employee-perks_n_1242707.html). Angajatorii asigura asistenta medicala on-site pentru orice problema, fara a mai fi necesar transportul la medicul de familie, program de sedinte de masaj, stylist personal, acces la sedinte de cosmetica, la cafenele cu produse organice, terenuri de volei si piscine incalzite. Mai mult decat atat, au grija ca masina ta sa fie mereu alimentata si pentru a-ti usura munca de acasa, ofera si servicii complete de spalare a hainelor; iar cand mediul de lucru se contureaza astfel, cine ar mai putea indrazni sa plece de la serviciu?

FACEBOOK, in afara de faptul ca este considerat cel mai potrivit mediu pentru un start-up, este locul in care angajatii pot deveni creativi si picta/ scrie mesaje pe zidurile special amenajate in birouri sau se pot juca in retea in timpul pauzei de pranz.  Mesele sunt gratuite, accesul la snackuri nelimitat, iar meniul poate fi consultat pe o pagina de Facebook. Pe holurile companiei se gasesc masini automate de vandut accesorii pentru computere, in cazul in care unul dintre angajati are nevoie fie de un incarcator, tastatura, mouse etc. pe care le pot lua gratis pentru 24 de ore. Tinerii parinti se pot bucura de un concediu platit de 4 luni si un bonus de 4,000 de dolari pentru intampinarea noului membru al familiei (http://thenextweb.com/insider/2012/04/09/12-startups-that-offer-their-employees-the-coolest-perks).

AIRBNB (unul dintre cele mai puternice site-uri de travel rentals din lume) duce ideea de rasfat la birou la un alt nivel, oferind un buget pentru calatorii de 2,000 de dolari pe an tuturor angajatilor. Organizeaza frecvent iesiri la pescuit, ore saptamanale de Yoga si zile in care iti pot aduce la serviciu si animalul de companie. Venitul la serviciu devine cu siguranta mai mult decat o placere in ziua din saptamana denumita Formal Friday in care angajatii nu trebuie sa isi uite costumul si mustata inainte de a intra in birou. Zilele de munca la Airbnb pot avea mereu o tematica – cui nu i-ar placea sa faca parte din scenariul Mad Men la birou? (vezi video: http://thenextweb.com/insider/2012/04/09/12-startups-that-offer-their-employees-the-coolest-perks).

3 companii care isi rasfata angajatii 1.00/5 (20.00%) 1 vote
FacebookDiggTwitterStumbleUponLinkedInGoogle+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>